نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 21:05

اجرای طرح بزرگ بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن کریم در یزد

یزد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دستاوردهای فرهنگی دولت در استان به اجرای طرح بزرگ بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن کریم به پاس آرمان ۴ هزار شهید استان اشاره کرد.

احسان عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر از یزد اظهار داشت: از دیگر دستاوردها می‌توان به پیگیری مجدانه تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در سراسر استان، توجه ویژه به حوزه حجاب و عفاف اشاره کرد.

وی، همچنین پرداخت بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به اصحاب فرهنگ و هنر را یادآور شد و افزود: رونق بخشی به رویدادها و فعالیت‌های حوزه تئاتر و موفقیت‌های ملی در این عرصه از دیگر دستاوردهای مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به شمار می‌رود.

عابدی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ایساتیس، استان یزد؛ پایتخت سرود ایران، جشنواره مد و لباس یزد با رویکرد حجاب و عفاف و برگزاری اولین رویداد آموزش بازی‌سازی رایانه‌ای و اولین رویداد آموزشی گیم و انیمیشن در یزد و برگزاری مراسم‌های گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی توسط حوزه هنری اشاره کرد و افزود: در این دولت مردمی‌سازی برنامه‌های فرهنگی استان با جدیت دنبال شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472078

مهمترین اخبار ایران و جهان: