نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 21:51

کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک کارگاه‌ تولیدی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال در بازرسی مأموران از یک کارگاه در اصفهان خبرداد.

 کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، کنترل و سرکشی از انبارها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی (مصرف کنندگان عمده سوخت) در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص در هماهنگی با مرجع قضائی اکیپ مشترکی از مأموران این پلیس و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و اداره صمت به یکی از کارگاه‌های تولیدی اطراف اصفهان اعزام و در بازدید از محل مقدار ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

ریاحی با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی را از اولویت‌های پلیس در راستای حفظ سرمایه‌های ملی کشور عنوان کرد و از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520834

مهمترین اخبار ایران و جهان: