نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 08:32

هشدار برخورد با مدیران کم تحرک در رفع مشکلات مناطق آسیب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با حضور در منطقه آسیب مهرگان شهرستان نکا مشکلات و نیازهای مردم این منطقه را مورد بررسی قرار داد و به مدیران کم‌کار در زمینه رفع مشکلات این مناطق هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، روح‌الله سلگی در جریان این بازدید که فرماندار و مدیران اجرایی نکا و تنی چند از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان حضور داشتند با تاکید بر عزم دولت سیزدهم برای کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: در اجرای سیاست مدون دولت سیزدهم و با تاکید استاندار مازندران ساماندهی مناطق آسیب مازندران در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود ۵۶ منطقه آسیب در مازندران گفت: با ورود ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد امام خمینی،بهزیستی و دستگاه‌های خدمات‌رسان اجتماعی روند خدمات‌رسانی به مردم این مناطق سرعت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در دیدار چهره به چهره با مردم ساکن در شهرک مهرگان نکا و اطلاع از کمبودهای فرهنگی، عمرانی و اقتصادی آنان، هماهنگی‌های لازم را برای رفع و تامین آنها انجام داد.

سلگی در این بازدید سه ساعته بر ضرورت اهتمام مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آبفا، برق، گاز و فرمانداری نکا برای رسیدگی فوری به نیازهای جدی مردم این شهرک تاکید کرد و یادآور شد: با بازرسی و ارزیابی خدمات‌رسانی دستگاه‌های مسؤول در این شهرک با کم‌تحرکی احتمالی مدیران مربوطه برخورد قاطع خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518378

مهمترین اخبار ایران و جهان: