نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 15:29

برگزاری مسابقات داژبال ویژه بانوان در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقات داژبال ویژه بانوان در سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدکریم محمدی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات داژبال به مناسبت هفته دفاع مقدس نیمه نخست مهرماه ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان تا پنج‌شنبه، سیم شهریورماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۱۲۵۳۱۵۶۶۰ از ساعت هشت صبح الی ۱۴ و ۳۰ دقیقه تماس بگیرند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: زنان نیمی از اعضای جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش‌های مادری و همسری نیز دارند و سلامت آن‌ها باید جدی گرفته شده و گام‌های اساسی در راه توسعه ورزش در بین این قشر تأثیرگذار برداشته شود تا در سایه توسعه سلامت زنان، خانواده‌ها نیز به سمت آرامش و آسودگی و شادابی سوق داده شوند.

محمدی عنوان کرد: این مسابقات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان، تربیت‌بدنی سپاه شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491434

مهمترین اخبار ایران و جهان: