نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 14:52

محله مهدوی را به ساحل و دریا بکشانیم

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران اجرای طرح محله مهدوی را برای مقابله با مظاهر غلط فرهنگی موثر دانست و خواستار بسط آن در حوزه ساحل و دریا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر شنبه در همایش مشترک ائمه جمعه و فرمانداران با عنوان رسالت اجتماعی، امنیت و فرهنگ که در ساری برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ما با مسئولان این دولت انقلابی احساس تقرب بیشتری داریم زیرا دولت از ویژگی و مظلومیت‌هایی برخوردار است.

وی ضمن تقدیر از استاندار، فرمانداران را سران حوزه خدمت دانست و افزود: مسلماً حفظ و حراست امنیت فرهنگی خودش بخشی از رسالت اجتماعی است.

وی تعلیم، تربیت، ترویج، تبلیغ فرهنگ و دفاع جانانه و هوشیارانه در مقابل هجمه فرهنگی را برای ارتقای امنیت فرهنگی لازم دانست و گفت: فرهنگ‌سازی‌و تبلیغ و ترویج فرهنگ باید در دستور کار قرار گیرد و انفعال در این حوزه سبب وادادگی مقابل دشمن می‌شود و امری خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به بروز پدیده سگ گردانی و کشف حجاب در کوچه و خیابان‌ها، اصناف، فرودگاه‌ها و ادارات و مراکز و اماکن آن را مایه نگرانی دانست و خواستار برخورد با این پدیده شوم شد.

آیت الله محمدی لائینی بر لزوم بسیج برای برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد و با اشاره به اجرای طرح محله مهدوی آن را طرحی خوب دانست و گفت: این طرح می‌تواند برای مبارزه با مظاهر غلط فرهنگی مؤثر باشد.

نماینده ولی فقیه در پایان اذعان کرد: امسال باید محله مهدوی را به سواحل و جامعه مهدوی تبدیل کنیم و اجرای قانون توسط اماکن، اصناف، دادستانی، امر به معروف مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086322

مهمترین اخبار ایران و جهان: