نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 14:40

شهرداری در انجام امورات اولویت‌ها را در نظر بگیرید/ مهم‌تر از کاشت درخت، نگهداری آن است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: یکی از شاخص‌های مدیریتی فهم اولویت‌هاست و اگر کاری در مرکز شهر یا جایی انجام می‌شود باید اولویت آن فهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز در بجنورد، اظهار کرد: با توجه به آلایندگی‌هایی که در زندگی کنونی وجود دارد، مردم، صنایع به کاشت درخت مثمر همت کنند و بعد از کاشت درخت به حفظ و رسیدگی‌های آن اهتمام بورزند.

وی گفت: اولا باید تشکری کرد از عوامل شهرداری ولی باید مسئولین اولویت‌ها را درنظر بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی افزود: یکی از شاخص‌های مدیریتی فهم اولویت‌هاست و اگر کاری در مرکز شهر یا جایی انجام می‌شود باید اولویت آن فهم شود.

حجت‌الاسلام نوری بیان داشت: اگر در حاشیه شهر و جایی دیگر نیاز به هزینه‌ای وجود دارد اولویت را به آن داد تا موضوع مورد انتقاد مردم قرار نگیرید.

وی ادامه داد: موضوع مسمومیت ها، مواردی را برای ما روشن می‌کند، با این کار دشمنان اوج بی‌رحم بودن خود را نشان دادند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دشمنان اکنون کودکان و خانواده‌ها زیر نظر گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تعابیر ویژه‌ای برای این موضوع به کار بردند و در انتهای صحبت نیز فرمودند هیچ عفوی وجود ندارد تا موضوع برای همه روشن شود.

حجت‌الاسلام نوری گفت: هیچ چیزی مانند شهادت در راه خدا نیست و شهیدی که جانش را می‌دهد یعنی همه چیزش را در راه خدا داده است.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: ادامه دادن مسیر شهید یعنی عبادت، عفت، پاکدامنی و تمام آموزه‌های خداوند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084522

مهمترین اخبار ایران و جهان: