نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 23:14

اختصاصی/۲ بار زیارت حاج قاسم در یک روز/ ویژه‌برنامه وداع با پیکر مشاور وزیر ورزش در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود

فرماندار فاریاب گفت: پیکر اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان که عصر امروز در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت جان باخت، پس از حضور در گلزار شهدای کرمان و برگزاری آیین وداع در جوار مزار سردار حاج قاسم سلیمانی به تهران اعزام‌ می‌شود.

سید حسام حسینی شامگاه امروز چهارم اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پیکر اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان که عصر امروز در سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان وی در شهرستان بافت جان باخت پس از حضور در گلزار شهدای کرمان و برگزاری آیین وداع در جوار مزار سردار حاج قاسم سلیمانی به تهران اعزام‌ می‌شود.

وی بیان داشت: پیکر زنده‌یاد احمدی به شهر کرمان وارد شده است و به معراج شهدای این شهر منتقل می‌شود و سپس آیین وداع با این نیروی جهادی در جوار مزار سردار شهید سلیمانی توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

حسینی از انتقال پیکر زنده‌یاد احمدی به تهران در  ساعات پایانی امروز خبر داد و ابراز داشت: احتمالا آیین تشییع و خاکپساری مشاور ورزش و جوانان روز شنبه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در حالی امشب پیکر زنده‌یاد احمدی به گلزار شهدای کرمان می‌رود که وی صبح امروز نیز همراه با وزیر ورزش و جوانان به این مکان مقدس رفت و قبور مطهر شهیدان ازجمله مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را زیارت کرد.

 بر پایه این گزارش بعد از ظهر امروز چهارم اسفندماه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۹ نفر دیگر در محل ورزشگاه شهر بافت سقوط کرد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053322

مهمترین اخبار ایران و جهان: