نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 22:23

تحول در سرعین از راه‌اندازی آبدرمانی‌ها تا هتل‌های متعدد

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: به برکت انقلاب اسلامی توسعه و تحول سرعین از احداث آبدرمانی‌های متنوع تا هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی با تراکم بالا به انجام رسیده است.

باقر باقرزاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سرعین روستا و دهی را شبیه بود که فاقد هرگونه امکانات رفاهی و اقامتی بوده اما به برکت انقلاب اسلامی و در ۴۴ سال اخیر، ۱۴ آبدرمانی مدرن و متنوع با خواص درمانی گوناگون در این شهرستان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در کنار آبدرمانی‌های متعدد، ۲۵۰ هتل، هتل آپارتمان و مراکز استاندارد اقامتی نیز در این شهرستان راه‌اندازی شده که عمده این مجموعه‌ها در طول سال به گردشگران و توریسم خارجی خدمات مناسب و کیفی را ارائه می‌کنند.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: بیش از ۱۲ طرح گردشگری در شهرستان سرعین به عنوان قطب گردشگری شمالغرب کشور در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آن می‌توان سرعین را به برند گردشگری ملی و حتی خاورمیانه تبدیل کرد.

باقرزاده افزود: به برکت ایام‌الله دهه فجر ۱۸ طرح اقتصادی و زیربنایی در شهرستان سرعین به بهره‌برداری رسید که میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این پروژه‌ها و طرح‌ها ۲۰۴ میلیارد تومان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در فجر ۴۴ ما برنامه‌های متنوعی را در شهر سرعین در کنار افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی شاهد هستیم که حضور گسترده مردم در این برنامه‌ها و آئین‌ها نویدبخش حرکت رو به جلو و تحول‌آفرین است.

باقرزاده اضافه کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال سرعین با داشتن ۲ شهر و ۲۷ روستا توانسته در سطح ملی به عنوان برند گردشگری معروف و شناخته شود در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فاقد راه آسفالته، آب، برق و سایر امکانات بهداشتی، درمانی بوده است.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: با تلاش مؤثری که مسئولان دلسوز این شهرستان به همراه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام می‌دهند، همچنان نگاه تحولی در این شهرستان وجود دارد و امیدواریم در همه شاخص‌های توسعه‌ای، حرکت تحول‌آفرینی را در این شهرستان گردشگری شاهد و ناظر باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1026322

مهمترین اخبار ایران و جهان: