نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 19:26

امید آفرینی و بیان برکات انقلاب در جامعه مورد توجه قرار گیرد

اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: امید آفرینی و بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی باید در مراکز آموزشی در بین نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر چهارشنبه در مراسم «فجر انقلاب» در هنرستان پسرانه شهید باهنر اردبیل در سخنانی با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی در بین مردم، اظهار کرد: امید و امیدواری نقشی اساسی در نشاط و پویایی جامعه اسلامی در جهت نیل به اهداف متعالی داشته و رشد، پیشرفت و بقای جامعه مسلمانان را تضمین می‌کند.

وی استضعاف فکری جامعه را مهم‌ترین حربه دشمن در عصر کنونی عنوان کرد و افزود: دشمن با کم رنگ کردن موفقیت‌های موجود در دیدگاه مردم جامعه بویژه جوانان، در تلاش است تا امید و پویایی را از افراد جامعه سلب کرده و سدی در مقابل پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور قرار دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل رسالت مراکز آموزشی و متولیان تربیتی و فرهنگی جامعه را در خنثی سازی توطئه دشمنان مهم دانست و گفت: معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت باید حقایق و دستاوردهای انقلاب و موفقیت جوانان برتر علمی و اخلاقی و نیز دستاوردهای نظامی کشور را در قالب نمایشگاه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه تبیین کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: با توجه به وجود مشکلات و نواقص در کشور که معلول پدیده‌های متفاوتی است باید عالمانه و فارغ از رفتار عوامانه به بررسی و تحقیق در خصوص مشکلات پرداخته و در رفع آنان تلاش کنیم.

وی قدرت رسانه‌ای در تبیین و روشنگری در بین مردم را مهم عنوان کرد و گفت: در عصری که دشمن با ابزار رسانه در تلاش برای تغییر افکار و نگرش مردم است باید جوانان با الگوگیری از سیره شهدای انقلاب به تبیین حقایق پرداخته و چهره واقعی دشمن را عیان سازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در بخش دیگری از سخنانش افزود: دشمن با شعار زن، زندگی و آزادی می‌خواست اینگونه جلوه دهد که زنان ایران بی عفت هستند اما به فرموده مقام معظم رهبری دختران و زنان جامعه اسلامی ایران، دشمنان را در توطئه شوم خود ناکام گذاشتند.

وی تاکید کرد: مردم اگر بدانند در متن واقعی زندگی مردم در غرب چه می‌گذرد، حاضر نیستند مانند آنها زندگی کنند. ضعف‌های ما این است که نتوانستیم نقد درستی از غرب داشته باشیم که در این خصوص باید همگان با عزم جدی به تبیین و روشنگری بپردازیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028266

مهمترین اخبار ایران و جهان: