نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 13:07

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز توسط مسافران

اهر- فرماندار اهر بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز توسط مسافران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل غنی‌زاده بر لزوم خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان اهری در طول تعطیلات نوروزی تأکید کرد و گفت: وظیفه دستگاه‌های خدمات‌رسان در طول تعطیلات نوروزی، نباید تعطیل یا مختل شود، با اینکه وظایف مشخص است اما در نمونه‌ای شاهد تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سطح شهر بودیم. در حالی که خدمات‌رسانی روزهای تعطیل ندارد.

فرماندار اهر افزود: عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان علی‌الخصوص در طول تعطیلات نوروزی توسط شهروندان و میهمانان نوروزی، ارزیابی می‌شود. به‌طور حتم ضعف‌ها بیش از اقدامات تحلیل و بررسی می‌شود از این‌رو ضمن قدردانی از تلاش و زحمات دستگاه‌های خدمات‌رسان، از کم‌کاری‌ها و ضعف‌ها چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

وی در ادامه نظارت بر اقدامات دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان اهر گفت: به ادارات راهداری و برق تکلیف می‌کنیم تا در کمترین زمان نسبت به تأمین روشنایی ورودی شهر اهر از سمت جاده تبریز اقدام کنند. به‌طور جد پیگیر این موضوع خواهیم بود، چراکه روشنایی ورودی شهر به هیچ عنوان زیبنده و در شأن شهری همچون اهر نیست.

غنی‌زاده از ثبت ورود نزدیک به ۵۸ هزار دستگاه خودرو مسافران نوروزی طی ۵ روز گذشته به شهرستان اهر خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشترین آمار تردد خودروها در بزرگراه اهر-تبریز با ۲۹ هزار ۴۴۱ تردد ورودی به اهر صورت گرفته و آمارها حاکی از ماندگاری ۱۰ هزار خودروی مسافران نوروزی در شهرستان اهر است‌.

فرماندار اهر با اشاره به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان یادآور شد: اعضای کارگروه آرد و نان، با شیفت‌بندی نانوایی‌ها و آماده‌سازی مقدمات، زمینه ارائه خدمات به شهروندان اهری و میهمانان نوروزی را فراهم کنند. هرگونه قصور یا سهل‌انگاری در تأمین نان چه از سوی مدیران ادارات و چه از سوی نانوایان قابل اغماض نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1105822

مهمترین اخبار ایران و جهان: