نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 13:48

مسئولان مماشاتی نسبت به مخلان اقتصادی و عوامل نفوذی نداشته باشند

دزفول- امام جمعه دزفول با اشاره به فتنه جنگ اقتصادی دشمن در کشور، گفت: مسئولان برای رفع این مشکل هیچ‌گونه مماشات و ترحمی نسبت به مخلان اقتصادی و عوامل نفوذی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول که در محل نهاد امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بزرگداشت هفته جوان، روز پاسدار و روز جانباز اظهار کرد: روز جوان فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است.

وی افزود: آموزش و پرورش با اعزام کارشناسان خود به مدارس به ویژه مدارس دخترانه در راستای جهاد تبیین اقدام کند.

امام جمعه دزفول با اشاره به کسب رتبه برتر توسط محمدعلی باشه آهنگر هنرمند دزفولی در بخش کارگردانی جشنواره فیلم فجر، تصریح کرد: دشمنان با توجه به ناآرامی‌های اخیر بسیار تلاش کردند در این جشنواره اختلال ایجاد کنند و حتی مانع برگزاری آن شوند اما این جشنواره موفق و سربلند برگزار شد به طوری که آمار فیلم‌های ارائه شده امسال از سال گذشته نیز بیشتر بود.

عناصر نفوذی در کشور شناسایی شوند

حجت الاسلام قاضی دزفولی به فتنه جنگ اقتصادی دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: بسیار واضح است که افزایش قیمت دلار و پایین آمدن ارزش پول ملی که در این روزها شاهد آن هستیم یک نقشه و توطئه از سوی دشمنان است که ضرورت دارد مسئولان ما به دور از هرگونه آشفتگی با تدبیر، برنامه‌ریزی و با قاطعیت به مقابله با این توطئه بپردازند.

وی ادامه داد: اکنون عده‌ای که عناصر نفوذی دشمن و مخل اقتصادی در کشور هستند به عنوان پیاده نظام دشمن یک جنگ تمام عیار به راه انداخته‌اند که ممکن است این اتفاقات خاکستر اغتشاشات را دوباره برافروخته کند که باید در این راستا هوشیار باشیم.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه حفظ نظام از هر مصلحت دیگری برای ما واجب تر است، از مسئولان خواست هیچ‌گونه مماشات و ترحمی نسبت به مخلان اقتصادی و زالوصفتانی که خون ملت را در شیشه کرده‌اند، نداشته باشند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تاکید کرد: هر جا احساس شود عده‌ای می‌خواهند به عزت و اقتدار این نظام خدشه وارد کنند باید تمام قد در مقابل آنها بایستیم و هیچ‌گونه مماشاتی نداشته باشیم.

وی با اشاره به برکناری مدیرعامل ایران خودرو، اضافه کرد: باید این رویه تداوم داشته باشد چرا که در بدنه اجرایی کشور نیروهای نفوذی و افرادی که حساب شده به نظام ضربه می‌زنند همچنان وجود دارد که باید این افراد شناسایی و به شدت با آنها برخورد شود.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: در شهرستان دزفول نیز فرماندار نباید با مخلان اقتصادی و متخلفان مماشاتی داشته باشد چرا که تنها ملاحظه ما باید حفظ نظام و رضایت مردم باشد، بنابراین امیدوار هستیم با اقدامات اساسی و تدبیر این نقشه‌های دشمن نیز همچون همیشه خنثی شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه یادآور شد: وزارت خزانه داری آمریکا ستاد جنگ اقتصادی علیه ایران است اما متأسفانه در کشور هیچ ستاد و قرارگاهی در این زمینه وجود ندارد، طی روزهای اخیر در مجلس یک جلسه غیرعلنی برگزار شده اما کافی نیست بلکه باید کمر همت بسته شود و قرارگاه‌هایی تشکیل شده و به صورت حساب شده و برنامه‌ریزی شده عمل شود.

تشکیل قرارگاه فرهنگی در دزفول

وی، چاره جنگ ترکیبی را تشکیل قرارگاه دانست و گفت: یک قرارگاه فرهنگی به زودی در دزفول تشکیل خواهد شد اما ابتدا باید کارگروهی در این زمینه تشکیل و مفاد تشکیل قرارگاه فرهنگی چکش کاری شود و پس از تقسیم کار در حوزه‌های مختلف این قرارگاه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصویب نهایی شود. دزفول به عنوان شهر پایلوت در این زمینه می‌تواند الگویی برای سراسر کشور باشد.

امام جمعه دزفول گفت: دزفول ظرفیت‌هایی همچون حجت الاسلام خسروپناه به عنوان دبیر شورای انقلاب فرهنگی کشور دارد که می‌تواند کمک کننده ما در این مسیر باشند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بر لزوم همکاری گسترده تمام دستگاه‌ها و مدیران شهرستان در راستای برگزاری پرشور جشن‌های نیمه شعبان و برنامه‌های ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1063222

مهمترین اخبار ایران و جهان: