نیوز سیتی!
26 بهمن 1401 - 22:57

40 میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات برف‌روبی به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های سنگین طی یک ماه گذشته در استان و کمبود تجهیزات، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت کشور 40 میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین‌آلات برف‌روبی اختصاص یافت.

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به بارش‌های سنگین طی یک ماه گذشته در استان و کمبود تجهیزات زمستانه، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت کشور ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین‌آلات برف‌روبی اختصاص یافت.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ابلاغ این اعتبار از سوی وزیر کشور صادر شده است و به زودی برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات اقدام می‌شود.

وی افزود: به محض اینکه این اعتبار در اختیار استان قرار گیرد با دستور استاندار تجهیزات لازم برای شهرها و روستاهایی که دارای شرایط سخت هستند خریداری می‌شود.

راستینه با بیان اینکه به صورت میدانی از مشکلات روستاهای مرغملک، حیدری، آزادگان، پهنا و شهرهای سودجان، بن و بخش لاران بازدید شد، اضافه کرد: مسائل و مشکلات به مسئولان ذی‌ربط کشوری انتقال داده شد و به زودی با استقرار ماشین‌آلات از استان‌های معین و خرید تجهیزات جدید مشکلات استان مرتفع می‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1039566

مهمترین اخبار ایران و جهان: