نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 14:22

مسائل مرتبط با منابع آب سیستان و بلوچستان با جدیت پیگیری شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسائل مربوط به منابع آب در سطح استان با جدیت و به صورت ویژه پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جلسه کارگروه حفاظت از منابع آب استان اظهار داشت: مسوولان باید شبانه روز در جهت تحقق اهداف و توسعه استان تلاش نمایند. 

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به منابع آب موجود درسطح استان بر برنامه‌ریزی دقیق پروژه‌های آبی استان تاکید کرد.

محمد کرمی با اشاره به پتانسیل‌ آبهای زیر زمینی در استان اقدامات صورت گرفته در زمینه حفر چاه‌‌های ژرف را در این نشست، مورد بررسی قرار داد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به لزوم عدم وابستگی آب زاهدان به منطقه سیستان و عملیاتی شدن پروژه‌های آبرسانی در مرکز و مناطق مختلف استان تاکید کرد.

وی بیان کرد: مسوولان باید با جدیت پیگیر مصوبات سفر‌های مقامات کشوری در حوزه منابع آب باشند و در جهت حل مشکلات پیش رو مکاتبات لازم و پیگیریهای ویژه را از طریق مسوولان کشوری انجام دهند.

وی با تاکید بر داشتن اراده قوی در حل مشکلات افزود: مسوولان باید بر عملکرد زیر مجموعه‌های خود نظارت داشته و تنها به گزارش‌های ارسالی اکتفا نکنند و خود حضور میدانی داشته و طرحها را بررسی نمایند. 

 در این جلسه آخرین  وضعیت منابع آبی، پروژه‌ چاه‌های ژرف، لایروبی رودخانه‌ها و آخرین وضعیت سدهای استان  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1058522

مهمترین اخبار ایران و جهان: