نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 13:48

وحدت و انسجام مردم شیعه و سنی سحر دشمنان را باطل کرد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مهمترین سرمایه استان انسجام و وحدت بین اقشار مختلف جامعه بوده که همواره خار چشم دشمنان است، گفت: انسجام و همدلی اقوام و طوایف در چند ماه اخیر، فتنه و سحر دشمنان را باطل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در جلسه با اقوام و معتمدین سیستان و بلوچستان که در سالن ولایت استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف از جمله معادن دارد، اما مهمترین سرمایه استان انسجام و وحدت بین اقشار مختلف جامعه بوده که همواره خار چشم دشمنان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در چند ماه گذشته بحران‌ها و تهاجم همه جانبه ای در کشور و استان رخ داد، تحریکاتی صورت گرفت و هیجان سازی‌هایی شد اما آنچه فتنه و سحر دشمنان را باطل کرد، انسجام و همدلی اقوام و طوایف بود، مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ کنار هم یکبار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کردند و که این رشادت ریشه تاریخی هم دارد.

این مسؤول ادامه داد: در شرایط فعلی مسولیت همه مدیران سنگین است و هر کدام باید تلاش وافر در خدمت به مردم داشته باشیم، صرف نظر از حزب، گروه و سوگیری‌هایی از این جنس، همه ما به ویژه استاندار برای خدمت آمده‌اند که امیدواریم خداوند توفیق خدمت به این مردم مرزدار و وفادار را بدهد.

وی گفت: ریش سفیدان، بزرگان، علما و سران طوایف در شرایط سخت خود را نشان داده اند، اشتباهاتی هم بوده اما معدل، معدل قابل دفاع و اعتنا بوده و ارزشمند است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: انتظار داریم اقوام و طوایف مختلف استان با قدرت و قوت همواره در صحنه های مهم نظام حضور داشته باشند تا پیام اخوت و وحدت همچنان از این استان به کشور و دنیا مانند گذشته مخابره شود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1090522

مهمترین اخبار ایران و جهان: