نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 23:30

لزوم تلاش جدی دستگاه‌های اجرایی در معرفی توانمندی‌های بوئین زهرا

بویین زهرا- فرماندار بوئین زهرا گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری و صنایع دستی شهرستان در ایام نوروز ۱۴۰۲ اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان جهت معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان در ورودی شهرها مستقر شده و در محل ورودی شهرستان، نمایشگاه عرضه صنایع دستی و محصولات شهرستان در معرض فروش و بازدید مسافران برپا می‌شود.

وی با اشاره به محصولات و صنایع دستی شهرستان از جمله گلیم ارداق، پسته بویین زهرا، کشمش شال و کفش دانسفهان که در معرض بازدید مسافران قرار خواهند گرفت، اضافه کرد: سایت موزه سگزآباد و بزرگترین جسد مکشوفه در این سایت موزه تاریخی، در محل شهرداری سگزآباد در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت و کاروانسرای محمد آباد نیز آماده استقبال از مسافران می‌باشد.

ادیب رامندی افزود: مجتمع‌های رفاهی بین راهی، مساجد بین راهی، بقاع متبرکه و مدارس شهرستان جهت اسکان مسافران آماده هستند، تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی آماده باش کامل بوده و مراکز درمانی و بهداشتی و تنها بیمارستان شهرستان نیز آماده ارائه خدمات به مردم عزیز و مسافران می‌باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091466

مهمترین اخبار ایران و جهان: