نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 16:10

ضرورت نصب تابلو آنلاین در طلافروشی‌های تویسرکان

همدان-رئیس اداره تعزیرات حکومتی تویسرکان گفت: تمام طلافروشان شهرستان طبق کمیسیون نظارت باید تابلو آنلاین نصب کنند و در صورت عدم نصب به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

قاسم بازدار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: فلسفه مجازات‌های تعزیرات جهت بازدارندگی تلقی می‌شود و اگر فردی تخلفی انجام و محکوم شود، وی را مجرم تلقی نمی‌کنیم بلکه متخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم سران سه قوه که روی قیمت‌ها بسیار حساس هستند افزود: دست ما باز است و مجازات سنگینی برای متخلفین لحاظ شده است که می‌توانیم آنها را طبق قانون انجام دهیم.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان مطرح کرد: اگر پس از اتمام مهلت صنعت معدن تجارت به واحدهای طلافروشی در بازرسی‌ها تابلو آنلاین در مغازه نصب نشود برای بار اول جریمه و بعد از ۷۲ ساعت پرده محکومیت نصب می‌شود و مراحل بعد برخوردها سخت‌تری صورت خواهد گرفت.

بازدار خاطرنشان کرد: امکان تعلیق و تخفیف مجازات برای ما بسته شده است و طلا فروشی‌ها در دادن تخفیف می‌توانند از سود خود کم کنند ولی مالیات را باید حتماً دریافت کنند و اگر مالیات توسط مشتری پرداخت نشود جرم است.

وی در پایان با بیان اینکه تداخل صنفی ایراد دارد و به طور قاطع با متخلف برخورد و بر اساس قانون ۲۷ و ۲۸ قانون صنفی تعطیل می‌شوند متذکر شد: در فاکتور طلا فروشی باید قیمت طلای خام، اجرت، تاریخ و ساعت، مهر، مالیات، سود و نهایتاً تخفیف درج شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077022

مهمترین اخبار ایران و جهان: