نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 01:12

مدارس ملایر برای اسکان مسافران فرهنگی تجهیز شد

همدان-مدیر آموزش و پرورش ملایر از تجهیز مدارس ملایر برای اسکان مسافران فرهنگی در ایام نوروز خبر داد.

مهدی عابدینی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبرک فرا رسیدن ایام نوروز و همزمانی بهار طبعیت و ماه مبارک رمضان بهار قرآن اظهار کرد: در این راستا اداره آموزش و پرورش ملایر نیز در راستای استقبال از بهار و پذیرش میهمانان نوروزی به این شهرستان خود را آماده می‌کند.

وی از تجهیز شش مدرسه شهرستان ملایر و یک مرکز رفاهی برای پذیرش مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و افزود: در این زمینه ۵۵ کلاس و ۱۵ سوئیت برای میهمانان نوروزی آماده و تجهیز شده است

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: مدارس شهید مدنی، حاج محمد ملایری دوره اول، حاج محمد ملایری دوره دوم، دبیرستان نمونه سیفیه، دبستان شهید جابر شیرزادی، دبیرستان حاج رهبر و مرکز رفاهی زنده یاد اکبری آماده اسکان مسافران فرهنگی در ملایر است.

وی با اشاره به اینکه پذیرش و اسکان مسافران از ۲۷ اسفند آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد گفت: مسافران فرهنگی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به ستاد اسکان در آموزش و پرورش ملایر مراجعه کنند.

عابدینی نیا با اشاره به اینکه اولویت اسکان با مسافران فرهنگی است آماده پذیرایی از سایر مسافرین نوروزی را نیز داریم یادآور شد: پیش بینی می‌شود امسال تعداد مسافران نوروزی در شهرستان ملایر آمار بالایی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز سال ۱۴۰۱ حدود ۸۰۰ خانوار در مراکز اسکان این شهرستان پذیرش شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095522

مهمترین اخبار ایران و جهان: