نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 20:22

قیمت کالا در سمنان به نسبت سایر شهرها بالاتر گزارش شده است

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه قیمت کالا در این استان به نسبت سایر شهرها بالاتر گزارش شده است، گفت: این موضوع نیازمند کنترل و رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفر عبدالهی عصر دوشنبه در نشست با مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی استان سمنان به میزبانی دادگستری ضمن بیان اینکه قیمت کالا در سمنان به نسبت سایر شهرها بالاتر گزارش شده است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا نظارت بیشتری بر بازار صورت گیرد و با متخلفان و گران فروشان به صورت جد برخورد شود.

وی ضمن بیان اینکه دلیل این افزایش قیمت کالا در سمنان می‌بایست ارزیابی و برای مردم مطرح شود، افزود: یکی از دغدغه‌های به جد مردم طی این ایام منتهی به عید نوروز و ماه مبارک رمضان افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید است لذا انتظار می‌رود این مباحث به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه مدیریت و نظارت بر اصناف باید افزون شود، ابراز داشت: افزایش این نظارت‌ها ثبات و امنیت بازار و در نهایت آرامش مردم را به همراه دارد که می‌بایست مسئولان تعزیرات حکومتی این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

عبدالهی ضمن بیان اینکه با برهم زنندگان امنیت روانی مردم به صورت جد برخورد می‌شود، تصریح کرد: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها برای رفع دغدغه‌های معیشت مورد انتظار عموم مردم است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال می‌طلبد تا سازمان تعزیرات ورود موثرتری بر بازار داشته باشد و به نیازهای مردم پاسخ مناسب و درخور داده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1061966

مهمترین اخبار ایران و جهان: