نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 20:20

نیروهای امدادی «بن» مادر باردار گرفتار در برف را به بیمارستان رساندند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای امدادی و عملیاتی شهرستان بن مادر باردار اهل روستای حیدری را که در برف گرفتار شده بود، به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل کردند.

مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ساعت ۱۱:۴۵ صبح امروز طی تماس تلفنی مردمی با مرکز eoc، خبری مبنی بر انسداد محور بن به روستای حیدری به علت بارش شدید برف و کولاک و ناتوانی در انتقال مادر باردار ۳۰ ساله به منظور زایمان به بیمارستان دریافت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: نیروهای امدادی و عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان بن با یک دستگاه خودروی کمک‌دار به محل مورد نظر اعزام شدند و مادر باردار را به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل کردند.

امدادرسانی به ۳ خانوار در روستای توف سفید 

مثنوی بیان داشت: به دنبال فعالیت‌ سامانه بارشی در استان بارش سنگین برف، تمامی مسیرهای ارتباطی به روستای سخت‌گذر «توف سفید» قطع شده بود.

وی افزود: لذا یک تیم امدادی به وسیله یک دستگاه خودروی آرگو جهت انتقال اقلام بهداشتی، درمانی و مواد غذایی به روستای صعب‌العبور توف سفید اعزام شد.

مثنوی با اشاره به تداوم بارش‌ها در کوهرنگ، اضافه کرد: هم اکنون تمامی نیروها امدادی در این شهرستان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: مردم حتی‌المقدور از تردد در محورهای کوهستانی استان خودداری‌ کنند و در صورت لزوم‌ برای تردد از این محورها‌ تجهیزات زمستانه را در وسیله‌ نقلیه خود به همراه داشته باشند و حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034866

مهمترین اخبار ایران و جهان: