نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 18:05

روشن شدن مشعل گاز در 8 روستای شهرستان هلیلان

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مشعل گاز در هشت روستای دهستان زردلان از توابع شهرستان هلیلان در ششمین روز از دهه مبارک فجر روشن شد.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام  اظهار داشت: مجموع پروژه های گازرسانی در ایام مبارک دهه فجر ۲۶ روستا و ۶۳ واحد صنایع اقتصادی و تولیدی در سطح استان است که به بهره برداری می رسد.

وی افزود: مناطق شامل هشت روستای هلیلان، یک روستای ملکشاهی، هشت روستای دهلران، یک روستای چرداول، سه روستای آبدانان، یک روستای ایلام، سه روستای دره‌شهر، یک روستای چوار و ۶۳ واحد صنعتی در اقصی نقاط استان در طرح های گازرسانی قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: گازرسانی به ۱۱ روستای زردلان گرمسیری شامل روستاهای بانقلا، پیامن سفلی، وسطی و علیا، چاله چاله، سره ویان، طول آباد، شهمیار، کولاب، تیرانداز که، کپرگه با متراژ ۱۱ هزار و ۸۸۴ متر و اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال ریال با بهره مندی ۱۵۴ خانوار که در اسفندماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

کشاورز گفت: گازرسانی به هشت روستای زردلان گرمسیری شامل روستاهای پیازآباد، بیش علیا، تورم ، رودبره، سرچلوسکان علیا و سفلی، کلگه، بهاردول با ۲۰ هزار و ۹۶۰ متر به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه های گازرسانی اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال با بهره مندی ۱۷۰ خانوار هزینه شده است.

پایان پیام /

 

 
منبع: فارس
شناسه خبر: 1023066

مهمترین اخبار ایران و جهان: