نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 15:22

مسافران نوروزی بلیت خود را از دفاتر شرکت‌های مسافربری تهیه کنند

بجنورد_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: مسافرانی که قصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری را دارند به دفاتر شرکت های مسافربری مراجعه کنند.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اخذ بلیت از دفاتر شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌های مسافری یا پارک سوارها در آغاز سفرهای برون شهری، ضمن این که مسافر را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد موجب رهگیری بعدی و امکان شکایت از عملکرد شرکت و ناوگان را فراهم می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: از تمامی مسافرانی که قصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری را دارند تقاضا می‌کنیم از مراجعه مستقیم به ناوگان عمومی و پرداخت وجه به رانندگان خودداری کنند.

وی گفت: مسافران با مراجعه به دفاتر شرکت‌های مسافربری مستقر در پارک سوارها یا پایانه‌های مسافری و اخذ بلیت نسبت به حفظ تمامی حقوق قانونی خود اقدام کنند.

مشتری تصریح کرد: مسافران می‌توانند شکایات مربوط به عدم ارائه خدمات شرکت‌های مسافربری را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مطرح کنند و برخورد با شرکت متخلف توسط کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101822

مهمترین اخبار ایران و جهان: