نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 13:17

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بانوی آمر به معروف تقدیر کرد

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان با حضور در منزل بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر و خانواده معظم شهید علیخانی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان در دیدار با همسر شهید مدافع حرم حسین علیخانی اظهار کرد: حفظ حرمت بانوان و حریم آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت کار پلیس بوده و در این خصوص با قاطعیت عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به واجب بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: هرکسی در این مسیر قدم بردارد در واقع به سنت رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) عمل کرده است، کما اینکه امام حسین (ع) نیز برای احیای این سنت قیام کرد و به شهادت رسید.

حاجیان همچنین با اشاره به اهمیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطر نشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و خصوصاً شهدای مدافع حرم بهترین آمران به معروف هستند و پلیس هم با قاطعیت از آنها دفاع و حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت کار شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: این افراد برای امنیت کشور و دور ماندن نگاه دشمنان از زنان و دختران این مرز و بوم، جان با ارزش خود را تقدیم کردند بنابراین امروز همه ما وظیفه داریم پاسدار حریم و حافظ امنیت خانواده آنها باشیم.

حاجیان بیان کرد: پلیس به عنوان مجری قانون همواره حافظ امنیت و ارزش‌های جامعه بوده و همکاران ما با جان و دل برای آسایش شهروندان تلاش می‌کنند.

وی در پایان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا آنها را الگویی شایسته برای خانواده‌ها معرفی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428622

مهمترین اخبار ایران و جهان: