نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 11:24

اقدام سریع پلیس در پاسخ سخت و پشیمان کننده به تروریست‌های کور دل

زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس، پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای به عاملان شهادت مأموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد رضا رادان در جلسه کمیسیون عملیات در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان، با عرض تسلیت شهادت مأموران پلیس راه این استان بر عزم راسخ پلیس در تأمین امنیت مردم تاکید و پلیس را خادمان حسینی در برقراری نظم و امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) دانست.

وی ادامه داد: اقدامات آفندی اولویت مهم پلیس در انجام مأموریت‌ها است و ایمن سازی خودروها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گیرد و استفاده از تجهیزات به روز پلیسی در برقراری امنیت مردم و مرزها یک ضرورت است.

رادان به هم افزایی و هم گرایی نیروهای انتظامی و مرزبانی و نهادهای امنیتی در مأموریت‌ها تاکید کرد و افزود: از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان و علما در مشارکت و تولید امنیت پایدار باید بهره برد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان کننده‌ای به تروریست‌های کور دل خواهیم داد و قطعاً استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404766

مهمترین اخبار ایران و جهان: