نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 08:45

واگذاری ۱۵ واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن « چرداول »

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: علاوه بر ۱۵ واحد مسکونی که امروز به نیازمندان واگذار می شوند، تا پایان امسال ۲۰ واحد مسکونی دیگر هم تکمیل و تحویل مددجویان شهرستان چرداول داده می شوند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آئین واگذاری ۱۵ واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن شهرستان چرداول گفت: علاوه بر این ۱۵ واحد مسکونی که امروز واگذار می شوند، تا پایان امسال ۲۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و تحویل مددجویان شهرستان چرداول داده می شوند.

وی افزود: این واحد های مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن و جامعه خیرین ساخته شده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان ایلام ادامه دادد: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

طاهری خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تکمیل و به این تعداد خانواده واگذار شده است.

طاهری تصریح کرد: علاوه بر این تعداد مسکن واگذار شده، تا پایان امسال دست کم ۱۸۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و به خانواده های نیازمند فاقد مسکن در استان واگذار می شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در راستای برنامه های تأمین مسکن کمیته امداد، سال گذشته بیش از یک هزار و ۷۵۰ خدمت مسکن به خانواده های مددجوی کمیته امداد در استان ارائه شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1445166

مهمترین اخبار ایران و جهان: