نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 20:08

کشف ۱۴۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم مقادیر قابل‌توجهی آرد خارج از شبکه توزیع را در یکی محله‌های جنوبی شهر سمنان نگهداری می‌کرد، پیگیری صحت وسقم موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: پلیس شهرستان سمنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تحت نظر قرار دادن سوژه موردنظر از صحت موضوع اطمینان یافت و تیم عملیاتی کلانتری به محل موردنظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مکان موردنظر یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع و فاقد مدارک لازم را از مراجع ذی‌ربط کشف و ضبط کردند.

ناکینی از تحویل محموله کشف‌شده به اداره جهاد کشاورزی خبر داد و بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده است.

وی با هشدار جدی به سودجویان اقتصادی، خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با افراد سودجویی که بخواهند روند دسترسی شهروندان به کالاهای اساسی و نیازهای مهم معیشتی را مختل کنند تا به اهداف خبیثانه خود دست یابند، کاملاً جدی است و کوچک‌ترین اغماضی نخواهد کرد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437322

مهمترین اخبار ایران و جهان: