نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 16:02

دستگیری مدیر شرکت پیش فروش خودرو «رادین خودرو» در تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: در راستای جمع آوری شرکت‌های غیرقانونی فعال در زمینه پیش فروش خودرو، یکی از مدیران این شرکت‌ها در تاکستان دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، محمد صمدی اظهار کرد: فعالیت شرکت‌های پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان و استان غیرقانونی بوده و این افراد بدون دریافت مجوزات لازم از مراجع ذیصلاح اقدام به جمع آوری سرمایه‌های مردم برای تحویل خودرو کرده و اغلب تعهدات خود را ایفا نمی‌کنند.

وی ادامه داد: به همین منظور دستگاه قضایی در راستای احیای حقوق عامه با هرگونه فعالیت‌ این شرکت‌ها به صورت قاطع برخورد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان افزود: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر عدم ایفای تعهدات، با توجه به بیم فرار مدیر شرکت رادین خودرو دستگیر و روانه زندان شد.

صمدی بیان کرد: این شرکت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از ۴۰۰ نفر از شهروندان را جمع آوری کرده و به تعهدات خود نیز ایفا نکرده است.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد با توجه به اتفاقات اخیر و دستگیری تعدادی از مدیران شرکت‌های فعال در زمینه پیش فروش خودرو که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند خودداری کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432466

مهمترین اخبار ایران و جهان: