نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 11:41

جوشش خون شهیدان مانع فراموشی ارزش‌های شهادت است

فرمانده سپاه سلمان گفت: در طول تاریخ دشمنان تلاش کردند تا ارزش‌های والای شهادت را کمرنگ کنند اما جوشش خون شهیدان موجب شد تا هرروز بر این ارزش افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی با حضور در منزل شهیدان مشتاقی، کیخا و رضاپور از شهدای شهرستان زاهدان با خانواده این شهیدان عزیز دیدار و گفتگو کرد. 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق داد تا به سهم خود در خدمت شما برسیم و قدردان صبر و بردباری شما باشیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: در مسیری که شهدای عزیز قرار گرفتند؛ قطعا خانواده آنان نیز سهم دارند. اگر نان حلال پدر و شیر پاک مادر شهیدان نبود قطعا لیاقت این فیض عظیم را پیدا نمی کردند.

شفائی تصریح کرد: داغ شهید همواره وجود دارد؛ در طول تاریخ دشمنان تلاش کردند تا ارزش های والای شهادت را کمرنگ کنند اما جوشش خون شهیدان موجب شد تا هرروز بر این ارزش افزوده شود.

وی افزود: ما باید یاد و خاطره شهیدان و اخلاق نیکوی آنان را که رمز و راز شهادت آنان بوده است را به نسل های بعد منتقل کنیم.

شفائی تاکید کرد: شهادت مقام ویژه ای است که خداوند متعال به بندگان خاص خود عطا می نماید و ما ایمان داریم که شهادت توفیقی است که به شهدای عزیز و خانواده آنان داده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شهادت یک مرگ تاجرانه است و افتخاری بزرگ به حساب می آید که پاسداری از خون شهیدان بر گردن خانواده آنان است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431966

مهمترین اخبار ایران و جهان: