نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 16:10

انتقاد شدید از ترک فعل ورزش و جوانان و آبفا استان همدان

همدان- فرماندار شهرستان رزن گفت: ادارات کل ورزش و جوانان و آبفا استان همدان هیچ اقدامی در جهت رفع مشکلات و تکمیل پروژه ها انجام نداده اند.

علی اصغر غفاری‌آثار ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از اداره آبفا و اداره ورزش اظهار کرد: در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به شهرستان رزن هیچ اعتباری به ادارات و دستگاه‌های ورزش و جوانان و آبفا داده نمی‌شود.

وی افزود: چرا که این ادارات نسبت به اعتباراتی که به آنها در قبل اختصاص داده شده بود، هیچ اقدام و کاری انجام نداده نداده‌اند.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به سالن ورزشی بانوان شهر رزن گفت: این پروژه در سال ۸۲ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به علت کمبود اعتبارات طرح فوق از سال‌ها پیش به صورت نیمه تکمیل باقی مانده بود.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم با پیگیری لازم به این پروژه اعتبار خوبی اختصاص داده شد که متأسفانه برای هزینه‌کرد این اعتبارات اداره کل ورزش استان کاری انجام نداده و پول همچنان در حساب است.

وی با اشاره به افزایش قیمت مصالح و تورم‌های موجود بیان کرد: در این رابطه ترک فعل در حال اتفاق افتادن است، باید ساختار درونی اداره ورزش و ذی‌حساب مورد نظر جا به جا شود.

فرماندار رزن عنوان کرد: در ارتباط با شرکت آبفا با وجود اختصاص اعتبارات به این شرکت، هیچ گونه اقدامی از این شرکت ندیده‌ایم و نیاز شهرستان را در دو سال گذشته منتفع نکرده‌اند و در این رابطه در اعتبارات امسال به این شرکت نیز اعتباری اختصاص نمی‌دهیم و اختصاص اعتبار آبفا به دهیاری و قرارگاه بسیج به طور قطع برای پروژه‌های حوزه آب شهرستان مؤثرتر خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430722

مهمترین اخبار ایران و جهان: