نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 16:18

نتانیاهو: نصرالله ما را نیازماید!

نیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به موضع گیری علیه حزب الله لبنان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به موضع گیری علیه حزب الله لبنان پرداخت.

وی مدعی شد که تحت تاثیر تهدیدات حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان قرار نمی گیرد.

نتانیاهو در جریان نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما از تهدیدات نصرالله تاثیری نمی پذیریم در روز امتحان ما را در برابر خود می بیند و از این رو بهتر است که ما را نیازماید.

همزمان کانال ۱۳ اسرائیل اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان بیشتری را به مرزهای لبنان ارسال کرده و این اقدام برای پیشگیری از هرگونه درگیری احتمالی با حزب‌الله لبنان است.

همچنین یک رسانه صهیونیستی والا مدعی شد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه نقشه‌های عملیاتی لازم برای تنش احتمالی در مرزهای لبنان را تأیید کرده است.

پایگاه «والا» در گزارشی به نقل از منابع آگاه امنیتی تأکید کرد که نقشه عملیات تأییدشده توسط «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ، شامل چند حالت از جمله احتمال کشیده شدن تنش به یک جنگ تمام‌عیار است.

این اظهارات در واکنش به سخنرانی اخیر سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان مطرح شده که به صهیونیست‌ها درباره ارتکاب هرگونه حماقت نظامی علیه لبنان هشدار داده بود.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته، مجدداً بخش لبنانی روستای الغجر را به اشغال خود درآورده و با وقاحت و گستاخی تمام، از اقدامات تحریک آمیز نیروهای مقاومت دَم می‌زند. مقاومت در لبنان هرگز از مسئولیت خود در حمایت از کشور و اقدامات بازدارنده در برابر دشمن شانه خالی نخواهد کرد. مقاومت لبنان برای رویارویی با هرگونه حماقتی که از سوی اشغالگران صهیونیست سر زده شود، آماده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1418366

مهمترین اخبار ایران و جهان: