نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 09:11

وسعت پارکینگ اربعین در دو سال گذشته دوبرابر شده است

جانشین قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین با بیان اینکه در دو سال گذشته خدمات و فعالیت های عمرانی قابل قبولی انجام شده گفت: وسعت پارکینگ اربعین در دو سال گذشته دوبرابر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد حسن ایرانخواه جانشین قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین در نشست ستاد اربعین استان ایلام گفت: در این استان در حوزه‌ی اربعین ایلام اقدامات خوبی به نسبت یک دهه‌ی اخیر صورت گرفته است. 

وی افزود: با توجه به اینکه از سال ۹۳ تاکنون در ایام اربعین از مناطق مرزی نظارت مستمر صورت گرفته اما در دو سال گذشته خدمات و فعالیت‌های عمرانی قابل قبولی در این حوزه انجام شده است.

جانشین قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین  ادامه داد: در یک‌سال گذشته در این حوزه‌ اقدامات چشمگیری از قبیل راه اندازی و تجهیز پایانه برکت و همچنین پارکینگ صورت گرفته است.

ایرانخواه با اشاره به اینکه، حجم عملیات عمرانی و زیرساختی بسیار زیاد است به‌طوریکه وسعت پارکینگ اربعین طی دو سال اخیر دو برابر شده است، تصریح کرد: این مهم حاصل پیگیری‌ها و تلاش‌های استاندار ایلام و مسئولان ارشد این استان در راستای تکمیل زیرساخت‌های اربعین و گستردگی خدمات‌دهی به زوار حسینی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تعداد۷۰۰ دستگاه اتوبوس  کار جابه‌جایی زوار از پارکینگ اربعین به میدان اربعین را انجام می‌دهند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435122

مهمترین اخبار ایران و جهان: