نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 12:18

شرور تعدی‌کننده به پلیس و عامل توزیع موادمخدر در بروجرد دستگیر شد

بروجرد - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: شرور تعدی‌کننده به پلیس و عامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا امروز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی در حین گشت‌زنی در سطح شهر بروجرد به دو نفر موتورسوار توزیع‌کننده مواد مخدر برخورد می‌کنند.

وی افزود: احدی از آنها با استفاده از یک‌تیغه قمه به سمت مأموران انتظامی حمله‌ور شده که در اقدام اولیه مأموران با استفاده از حرکات دفاع شخصی وی را مهار می‌کنند.

فرمانده انتظامی بروجرد، بیان داشت: فرد شرور مجدد در یک اقدام دیگر با قمه به سمت مأموران حمله‌ور که مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و همچنین شلیک تیر هوایی به وی اخطار، لیکن توجهی نکرده که مأموران در یک حرکت مقتدرانه وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار و وی را زمین‌گیر که بلافاصله برای مداوا به مراکز درمانی انتقال شد.

سرهنگ مهدوی‌کیا با بیان اینکه در بازرسی از کیف کمری فرد شرور مقدار ۲۵۴ بسته مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه به وزن تقریبی ۱۰ گرم و ۱۱۰ سانت به همراه مبلغ ۷۹ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شده است، گفت: همدست وی نیز در محل دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، عنوان کرد: افرادی که به هر نحو بخواهند خدشه‌ای به امنیت و آسایش مردم وارد کنند بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضائی با این افراد برخوردی قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435366

مهمترین اخبار ایران و جهان: