نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 23:56

بسیج همواره امتحان خود را با موفقیت پس داده است

زنجان-همرزم شهید سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست‌های داعشی گفت: بسیج همواره در برهه‌های مختلف توانسته است امتحان خود را با موفقیت پس بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی‌اقدم شامگاه چهارشنبه در دوره استانیِ خط امام بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان، با تاکید بر اینکه آنچه که در دوران هشت سال دفاع‌مقدس باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد، برخورداری از روحیه جهادی بود، گفت: بدون شک اگر در هر کاری توکل به خداوند و نیز داشتن اخلاص در عمل را رویکرد خود قرار دهیم، انجام کارهای غیرممکن دور از ذهن نخواهد بود.

وی با یادآوری اینکه دوران دفاع‌مقدس نمونه بارز انجام ناممکن‌ها توسط رزمندگان اسلام به واسطه داشتن اخلاص در عمل است، ادامه داد: یکی از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی که سرشار از اخلاص در عمل و مهم‌تر از آن توکل به خداوند بود، آزادسازی خرمشهر است که بی‌تردید برای خلق چنین حماسه‌ای داشتن باورهای دینی، شهامت و … لازم بود و همگان تحقق این امر را به عینه دیدیم.

این همرزم شهید سردار سلیمانی با بیان اینکه در کسب پیروزی‌های ایران اسلامی، اراده مردم بیش از همه تأثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع‌مقدس و سال‌ها بعد در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه، این اراده ملت ایران بود که اجازه نداد دشمن به خواسته‌های شیطانی خود دست یابد و بی‌تردید این اداره همواره نمود خواهد داشت.

سردار نوعی‌اقدم با اشاره به اینکه قدرت امروز ایران اسلامی در ابعاد مختلف به واسطه اراده و خواست ملت در حفاظت از انقلاب اسلامی بوده و همین مسئله رمز پیروزی ما در همه ادوار در مقابله با دشمن بوده است، تصریح کرد: یکی از اقشاری که در طول چهار دهه گذشته توانسته است امتحان خود را با سربلندی پشت سر بگذارد، بسیج بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه نباید گمان برد که در وعده الهی تخلف وجود داشته و بدون شک اگر همه امور به اذن خداوند و اراده الهی باشد، منتج به پیروزی خواهد شد، عنوان کرد: یکی از رموز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع‌مقدس، برخورداری از روحیه جهاد و مبارزه بود و امروز بیش از هر زمان دیگری به داشتن چنین روحیه‌ای نیاز داریم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع‌مقدس و نیز شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: امروز که در جمع دانشجویان صحبت می‌کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که دانشجویان جزو اقشاری بودند که نقش ارزنده‌ای در پیروزی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داشتند.

محسن افشارچی با بیان اینکه اگر بخواهیم جایگاه امروز دانشجویان را در انقلاب اسلامی عنوان کنیم، بی‌شک دانشجویان در خطر مقدم دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از انتظارات امروز ما از قشر دانشجو این است که همواره در برابر فتنه و شیطنت دشمنان با برخورداری از بصیرت مقابله کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434866

مهمترین اخبار ایران و جهان: