نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 11:29

درودگر: عملکرد نساجی مقابل پیکان هواداران را امیدوار کرد/ برگزاری تمرین در تهران تاثیری در نتایج تیم ندارد

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: عملکرد خوب و متفاوت نساجی در نیمه دوم بازی مقابل پیکان هواداران را به آینده این تیم امیدوار کرد.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار  نساجی مقابل پیکان در هفته نخست لیگ بیست و سوم اظهار داشت: ما مقابل پیکان دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشتیم. کادرفنی برای بازی اول، زامهران، عبدی و علا عباس را در اختیار نداشت به همین دلیل تیم در نیمه اول کمی محتاط بازی کرد، اما در نیمه دوم نساجی متفاوتی را دیدیم و با تغییراتی که داشتیم یک بازی فوق‌العاده را به نمایش گذاشتیم. همه ما، کادر فنی و همین‌طور هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند از عملکرد نساجی در نیمه دوم رضایت داشتند و به آینده نساجی امیدوار شدند.

وی در واکنش به این موضوع که نساجی در تهران تمرین می‌کند و در قائمشهر بازی می‌کند، این موضوع باعث نمی‌شود که شاگردان رحمتی در بازی‌هایی که میزبان هستند به دلیل شرایط آب و هوایی ورزشگاه شهیدوطنی نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند، عنوان کرد: مکان و زمان تمرینات و همینطور سیستم بازی تیم در مسابقات، برعهده  سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم است و کادر فنی با عِلم به این موضوع و با توجه به اینکه در قائمشهر امکانات مناسب برای برگزاری تمرینات وجود ندارد، تیم ما در تهران تمرین می‌کند و این موضوع تاثیری در عملکردمان ندارد، همان‌طور که گفتم در بازی‌های آینده بازی‌های خیلی بهتری از نساجی در لیگ برتر خواهیم دید.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره اینکه بعد از بازی با پیکان، فیلمی از او منتشر شد که در حال نامساعدی و سرم به دست در حال تماشای بازی نساجی و پیکان در ورزشگاه است، خاطرنشان کرد: من در حین  حال خوب نداشتم و با کمک تیم پزشکی مجبور شدم که سرم بزنم. متاسفانه کرونا گرفتم اما در حال حاضر شرایط بهتری دارم و مشکلی وجود ندارد.

درودگر در خصوص اینکه بعد از برگزاری بازی نساجی مقابل پیکان در هفته اول، چمن ورزشگاه شهید وطنی خیلی شرایط خوبی نداشت، تصریح کرد: اگر دقت کرده باشید، در هفته اول و بازی‌هایی که برگزار شد، چمن ورزشگاه نقش جهان و ورزشگاه آزادی هم شرایط خوبی نداشت. به دلیل گرمای هوا و آفت‌هایی که در این فصل وجود دارد یک مقدار چمن ورزشگاه شهید وطنی آسیب دیده، اما ما بلافاصله بعد از بازی با پیکان و پس از مشورت با کارشناسان، به منظور آفت‌زدایی و تقویت چمن، کار سم‌پاشی و افزودن کود و همین‌طور آبیاری چمن را آغاز کردیم و ان‌شاءالله خیلی زود شاهد یک چمن باکیفیت در ورزشگاه شهیدوطنی خواهیم بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه آزادی شرایط میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را نداشته باشد وضعیت میزبانی نساجی در آسیا چگونه خواهد شد؟ گفت: ما روز سه‌شنبه همین هفته با مسئولان ورزشگاه آزادی جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا ببینیم شرایط به چه صورتی خواهد بود. با توجه به اینکه لیگ قهرمانان آسیا از اواخر شهریورماه آغاز خواهد شد، اگر ورزشگاه آزادی آماده میزبانی نباشد، ما با مشورت کادر فنی سعی می‌کنیم خیلی سریع یک ورزشگاه مناسب برای میزبانی از حریفان‌مان در لیگ قهرمانان آسیا معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1439666

مهمترین اخبار ایران و جهان: