نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 10:53

نشست‏ «بزم اندیشه» در قزوین برگزار می‌شود

قزوین- دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین از برگزاری اولین نشست‏ «بزم اندیشه» و «محفلی برای خود ساختن» با حجت‌الاسلام مسعود عالی خبر داد.

میلاد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد سلسله نشست‌های بزم اندیشه در اولین جلسه با حضور حجت الاسلام مسعود عالی پیرامون گفتگوی صریح و بایسته‌های جوانان در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: شبکه جوانان رضوی به منظور آگاه‌سازی نسل جوان با موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز، از طریق دسترسی مستقیم به اساتید و صاحب نظران تراز اول ملی به همراه پرسش و پاسخ حضوری، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های بزم اندیشه کرده است.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: این نشست از روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ بمدت روز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن فرهنگ سرای بانوی واقع در چهارراه شهید سلیمانی (نوروزیان) با حضور مخاطبین این نشست‌ها، جوانان، نخبگان و فعالان فرهنگی منتخب سطح شهر می‌باشند که به صورت مستمر برنامه ریزی شده است.

وی در پایان یادآور شد: در کنار این نشست‌ها اولین برنامه با عنوان «محفلی برای خود ساختن» ویژه طلاب جوان در روز سه شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح در مسجد جامع عتیق قزوین برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439422

مهمترین اخبار ایران و جهان: