نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 13:49

توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم می‌کنیم

همدان-رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: حرکت مذبوحانه و نابخردانه برخی کشورها همچون سوئد در صدور مجوز برای توهین به مقدسات ادیان از جمله قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مسگریان صبح دوشنبه در جلسه صحن علنی شورا با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای وی، اظهار کرد: در جای جای شهر همدان برای تعظیم شعائر اسلامی و شناساندن و بیان حرکت امام حسین (ع) در دفاع از دین، شاهد برپایی عزاداری‌های با شکوهی هستیم.

وی افزود: امروز دو میلیارد نفر در سراسر جهان پیرو دین اسلام هستند و روز به روز نیز شاهد رونق بیشتر گرایش به اسلام هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مسلمانان و غیرمسلمانان در راهپیمایی عظیم اربعین گفت: با این حرکت‌ها امام حسین (ع) هر روز بیشتر از گذشته به جهانیان شناسانده می‌شود و قرآن و اسلام پایدار می‌ماند.

مسگریان خاطرنشان کرد: حرکت مذبوحانه برخی کشورها همچون سوئد در صدور مجوز برای توهین به مقدسات ادیان از جمله قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کنیم و امید است عامل این جنایت به فرموده رهبر معظم انقلاب به اشد مجازات برسد.

وی افزود: دشمنان اسلام و قرآن بدانند نور قرآن به سراسر جهان گسترده خواهد شد و این نور تا ظهور منجی عالم بشریت و گسترش عدل و داد روشن می‌ماند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397466

مهمترین اخبار ایران و جهان: