نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 22:23

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز اعلام شد

اهواز- رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرید کریمی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی بعد از ظهر تاسوعا در

خیابان سی متری شریعتی از چهارراه زند تا خیابان وکیلی به‌صورت رفت و برگشت و همه معابر منتهی به شریعتی مسدود خواهند شد؛ همچنین معابر فرعی طول خیابان طالقانی حدفاصل حسینه ثارالله تا حسینه اعظم و محدود میدان ولایت و پارک سبهانی منع تردد صورت می‌گیرد.

وی افزود: مسیرهای جایگزین برای تردد روز تاسوعا مسیر ساحلی و بلوار بهبهانی و بیمارستانها برای تردد آمبولانس‌ها با رعایت احتیاط پیش بینی شده است.

سرهنگ کریم زاده با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در اهواز بیان کرد: این محدودیت‌ها در خیابان سی متری شریعتی از چهارراه زند تا تقاطع نهج البلاغه برای حضور عزاداران و تمام فرعی‌های منتهی به این مسیر مسدود خواهد شد و خیابان رضوی جنب پل سیاه تا ۲۴ متری و فلکه شهدا و اول آزادگان را درگیر خواهد کرد؛ مسیرهای جایگزین برای تردد، معابر ساحلی و بلوار آیت اله بهبهانی و خیابان‌های زند و رستگاری و پل‌ها پیش بینی شده و همچنین بیمارستان‌های امام، فاطمه الزهرا و آریا برای بیماران و مصدومان و تردد آمبولانس‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شهروندان نسبت به توقف خودروی خود موارد ایمنی را رعایت و از پارک وسایل نقلیه در نزدیکی موانع انسداد فرعی‌ها خودداری کنند و امکان باز کردن ناگهانی مسیر فرعی را در نظر بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1407022

مهمترین اخبار ایران و جهان: