نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 15:10

محمدکریم رحیم‌زاده، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شد

مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان برگزار و محمدکریم رحیم‌زاده به مدت چهار سال به ریاست این هیأت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان با حضور علی خلیلی چچکی، سرپرست فدراسیون همگانی در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

در این انتخابات محمدکریم رحیم‌زاده به عنوان تنها کاندیدا حضور داشت که با رای اکثریت اعضای مجمع به ریاست هیأت انتخاب شد.

محمدکریم رحیمی زاده تنها کاندیدای این انتخابات با کسب ۱۹ رأی از ۲۲ رأی مأخوذه توانست به مدت چهار سال ریاست هیأت ورزش‌های همگانی استان را به عهده بگیرد. 

رحیم‌زاده قبلا هم رئیس این هیأت بود و هادی شهبازی به مدت 10 ماه سرپرستی هیات ورزش‌های همگانی را بر عهده داشت.

منتخبین مجمع برای هیأت رئیسه مهناز داداشی نایب رئیس، علیرضا زارع رحمتی خزانه‌دار و حجت محمدی مغانی به عنوان عضو هیأت رئیسه انتخاب شدند.

جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان در این مجمع با بیان اینکه زنجان به برگزاری مراسم یوم‌العباس اشاره و تصریح کرد: امروز جامعه ورزش استان نیز با حضور و مشارکت در این اجتماع بزرگ حسینی خود را برای یکسال آینده بیمه خواهد کرد تا در میادین مختلف افتخارات بیشتری بیافریند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش همگانی برای پرداختن مردم به امر ورزش با سهولت است و شعار فدراسیون و هیات‌های استانی ورزش برای همه است، افزود: ایجاد شور و نشاط و پویایی و حرکت و جامعه‌ای بالنده از اثرات  فرهنگ سازی و نهادینه سازی ورزش در جامعه خواهد بود.

وی با ارائه آمار بهداشت جهانی مبنی بر اینکه یک سوم بیماری‌ها قلبی و ناشی از کم تحرکی و بی‌تحرکی است، افزود: ورزش همگانی به عنوان یک واکسن از بسیاری از بیماری‌ها و معضلات اجتماعی پیشگیری می‌کند و جامعه را در مسیر توسعه سوق خواهد داد.

بازرگان گفت: در ورزش همگانی باید بستر را برای حضور همه سلایق و علایق مختلف مردم فراهم کرد تا در رشته‌های مورد علاقه خود فعالیت کنند و تحقق این مهم نیازمند عزم جدی و بسیج همگانی دستگاه‌های مختلف اجرایی و مردم دارد چرا که این رسالت سنگین تنها با یک وزارت ورزش و جوانان به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1405822

مهمترین اخبار ایران و جهان: