نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 21:16

مراسم یادبود شهیدان رجایی و باهنر برگزار می‌شود

تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجایی و باهنر و گلباران مزار شهدا در بهشت زهرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر سه شنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریورماه که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و با حضور نمایندگان دستگاه‌های استان برگزار شد ضمن اعلام قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری سیدالشهدا علیه السلام اهانت به قرآن در سوئد و دانمارک را محکوم کرد.

محمودی در ادامه از حضور به موقع مردم عزیز در تظاهرات محکومیت این اهانت در نمازهای جمعه و مراسم عزاداری عاشورای حسینی تقدیر کرد و گفت: به بهانه ۱۲ مرداد سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همراهی و همکاری دستگاه‌ها و مردم در برگزاری مراسم دینی و انقلابی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه از شهیدان آیت الله مدنی و آیت الله قدوسی، حجت‌الاسلام اندرزگو، سرتیپ دستجردی، شهیدان لاجوردی، عراقی و پسرش حسام تجلیل کرد و بیان داشت: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجایی و باهنر همراه با یاد شهدای شهریورماه در مجموعه رفاه برگزار خواهد شد و مزار شهدا در بهشت زهرا گلباران می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مسئولان خواست در هفته دولت به تبیین خدمات دولت و خدمت هرچه بهتر همت گمارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422422

مهمترین اخبار ایران و جهان: