نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 09:43

نگرانی رسانه‌های صهیونیست از تهدیدات سید حسن نصرالله علیه تل‌آویو

تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مانند همیشه سخنان قاطعانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که شب گذشته در خصوص تحولات لبنان و منطقه مطرح شد در رسانه‌های صهیونیستی بازتاب گسترده‌ای داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که اگر به جنگ با این کشور بیایند به عصر حجر بازخواهند گشت. همین سخنان سید حسن نصرالله باعث شده رسانه‌های صهیونیستی توجه زیادی به تهدیدات دبیرکل حزب الله لبنان از خود نشان دهند.

نصرالله همچنین در سخنرانی شب گذشته خود تاکید کرد: ارتش اسرائیل با روحیه ضعیف جنگی، عدم اعتماد میان نیروها و فرماندهان و سیاسیون، کاهش روی‌آوردن به یگان‌های رزمی و نیز عدم موفقیت در نبردهای زمینی روبرو بوده و حمله شکست‌خورده به غزه شاهد آن است. ارتش اسرائیل امروزه در بدترین اوضاع خود به سر می‌برد. موضع دشمن از حمله و در اختیار داشتن ابتکار عمل به موضع دفاعی مبدل شده است.

وی ادامه داد: تل آویو امروزه پشت دیوارها پنهان شده اما محور مقاومت تا حد زیادی ابتکار عمل را به دست گرفته است. خطاب به صهیونیست‌ها می گویم: این شمایید که اگر به جنگ با لبنان بیایید، به عصر حجر بازمی‌گردید. اگر کار به جنگ با محور مقاومت برسد دیگر چیزی به نام «اسرائیل» باقی نخواهد ماند.

رسانه‌های صهیونیستی پیش از این در مورد احتمال جنگ با حزب الله و سناریوهای پیش‌رو گمانه زنی کرده بودند. در این گزارش‌ها به طور کلی گفته شده که سطح بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی دچار فرسایش شده و اعتماد و انسجام جبهه داخلی اسرائیل به شدت فروپاشیده است.

چند رسانه صهیونیستی در مورد آنچه که از آن وضعیت تنش در شمال و احتمال جنگ با حزب‌الله یاد کردند، بحث و تاکید کردند که رژیم اشغالگر در هر جنگی با حزب‌الله دچار یک وضعیت فاجعه‌بار خواهد شد. در این گزارش‌ها گفته شده که تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، یعنی «یوآو گالانت»، از نظر دبیرکل حزب الله لبنان «مسخره» تلقی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442966

مهمترین اخبار ایران و جهان: