نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 23:07

درگیری و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری

امروز نیز، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری را ادامه دادند و به چندین منطقه در کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری، با برپایی یک ایست بازرسی در ورودی شمالی اریحا، یک خودرو فلسطینی را متوقف کردند و راکب آن که یک شهروند فلسطینی ساکن اردوگاه عقبه جبر بود را بازداشت کردند.

در رام‌الله نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک سنجل، خانه یکی از فلسطینیان را تصرف و آن را به یک نقطه دیده بانی تبدیل کردند. این دومین بار است که نظامیان صهیونیست این خانه را به تصرف درمی‌آورند و به نقطه دیده بانی تبدیل می‌کنند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق وادی الهریه، حومه شهرداری و عیصی در الخلیل، در نزدیکی دانشگاه پلی‌تکنیک فلسطین نیز یورش بردند و با ساکنان و دانشجویان فلسطینی درگیر شدند.

در این درگیری‌ها نظامیان اشغالگر ضمن بازداشت موقت دانشجویان دختر و پسر و بررسی دقیق کارت‌های شناسایی آنان، به سمت فلسطینیان بمب‌ صوتی و گلوله‌های گاز اشک‌آور پرتاب کردند که در نتیجه آن چندین فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

از سوی دیگر شهرک‌نشینان صهیونیست، یک آزاده فلسطینی اهل شهرک قباطیه را، در نزدیکی شهرک صهیونیستی حرمیش، پس از ضرب و شتم، ربودند و به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تحویل دادند.

خبر دیگر آن‌که تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی امروز نیز ادامه داشت و ده‌ها صهیونیست با حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی این مکان مقدس اسلامی را مورد تعرض قرار دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1374066

مهمترین اخبار ایران و جهان: