نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 15:38

«دلسوز» رئیس نظام پرستاری رشت شد

طی نشست مشترکی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هیئت اجرایی و نظارت، اعتبارنامه اعضای جدید هیئت‌مدیره نظام پرستاری رشت و حومه به منتخبین، اعطا و دلسوز به‌عنوان رئیس این نظام در رشت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز نشست مشترک هیئت اجرایی برگزاری انتخابات نظام پرستاری مرکز استان، ناظرین و همچنین منتخبین ششمین دوره نظام پرستاری رشت و حومه با دکتر محمدتقی آشوبی ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسؤولان دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد. 

در این نشست اعتبارنامه اعضای جدید هیئت‌مدیره نظام پرستاری رشت و حومه توسط دکتر محمدتقی آشوبی ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منتخبین اعطا شد. 

محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تبریک انتخاب افراد در هیئت مدیریت جدید نظام پرستاری مرکز استان و حومه و همچنین تشکر از مجریان و ناظرین این انتخابات، اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی در کنار توسعه مشارکت یکی از ملازمات تحقق برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت است. 

وی با اشاره به تلاش کادر سلامت در نهادینه شدن بهداشت و درمان، افزود: حفظ، ارتقا و پایداری سلامت در جامعه مرهون تلاش یکایک جامعه کادر درمان است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم تعامل و همکاری نظام پرستاری با مدیریت پرستاری دانشگاه تأکید کرد و گفت: در سایه این همکاری‌ها و همپوشانی در اقدامات، منافع مردم و جامعه سلامت تضمین می‌شود. 

آشوبی همچنین بر تلاش همه‌جانبه و عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای افزایش رفاه اجتماعی نظام پرستاری و احقاق حقوق تضییع‌شده آن‌ها در دوره جدید خبر داد. 

گفتنی است در این نشست تعدادی از مسؤولان دانشگاه و نظام پرستاری مرکز استان و حومه نیز ضمن تقدیر از اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات از آمادگی همه‌جانبه در راستای ارتقای نظام سلامت خبر دادند. 

همچنین در این نشست محمدحسین دلسوز با رأی اکثریت مطلق اعضای هیئت‌مدیره به‌عنوان رئیس نظام پرستاری گیلان در این دوره انتخاب شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556666

مهمترین اخبار ایران و جهان: