نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 07:45

نگاه ابزاری آمریکا به تروریسم و حقوق بشر

رئیس ‌مجمع نمایندگان استان‌لرستان در مجلس گفت: آمریکا نگاهی دوگانه و صرفا ابزاری به تروریسم و حقوق‌بشر در جهت تامین منافع خود و همدستانش دارد.

عباس گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در بروجرد افزود: یک بار دیگر چهره‌ بی‌نقاب و بدون روتوش آمریکا در حمایت و مشارکت در حمله به اردوگاه های غزه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌گناه نمایان گشت.

وی‌ اظهار کرد: ثابت شد که آمریکا نگاهی دوگانه و صرفا ابزاری به تروریسم و حقوق بشر دارد، تعریف آمریکا از تروریسم در جهت تامین منافع اوست.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: آمریکا نه تنها با تروریسم مقابله نمی کند بلکه تروریست‌ها را در مسیر اهداف و منافع خود هدایت و سازماندهی می کند.

گودرزی افزود: بدون تردید خداوند در کمین ظالمین است و قطعا انتقام مردم مظلوم و مقتدر غزه را خواهد گرفت.

وی‌اظهار داشت: لعن و نفرین ابدی بر اسرائیل و بر سران و حکامِ در غفلت فروخفته ای که در برابر این جنایت بزرگ و نسل کشی مشهود ساکت‌اند.

وی بیان کرد: سازمان‌های بین‌المللی لال شده اند و موضع و واکنشی موثر و عملی از خود نشان نمی دهند تا این صحنه‌ها به عرصه رسوایی آنها تبدیل شود.

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس گفت:  اسرائیل غاصب و کودک‌کش بترسد از روزی که آزادگان و مومنان و مجاهدان خروش کرده و در دفاع از مظلومان فلسطین وارد معرکه جهاد شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558466

مهمترین اخبار ایران و جهان: