نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 15:41

معلمان باید برای دانش آموزان دنیای بدون اسرائیل را ترسیم کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه از رو به پایان بودن عمر این رژیم خبر می‌دهد، به آخر خط رسیدند و معلمان باید برای دانش آموزان دنیای بدون اسرائیل را ترسیم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، سلمان‌ محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در مراسم یادواره شهدا شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار کرد: آبان‌ماه در تاریخ ایران جاودانه است و ۸ آبان سالروز شهادت شهید فهمیده است و ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام به ترکیه، شهادت دانشجویان و دانش‌آموزان در تظاهرات و تسخیر لانه جاسوسی که حضرت امام به عنوان انقلاب دوم از این اقدام یاد کردند.

وی افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه از رو به پایان بودن عمر این رژیم خبر می‌دهد، به آخر خط رسیدند و معلمان باید برای دانش آموزان دنیای بدون اسرائیل را ترسیم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: بیانیه‌ای با عنوان گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری صادر شده که باید به خوبی به آن پرداخت و آمریکا و اسرائیل در پژوهش‌سراهای بزرگ خود بر روی این بیانیه پژوهش و تحقیق کردند تا از مضامین آن اطلاع یاند و ما اکنون در گام چهارم ترسیم شده در بیانیه گام دوم هستیم.

 

 وی گفت: بهترین راه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دریافت پیام شهدا است و پیام شهدا  ایستادگی در برابر ظلم است که منجر به پیروزی می‌شود و مظلوم پیروز است.

بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب نیز، اظهار کرد :هم اکنون در غزه شاهد ایستادگی دانش‌آموزان هستیم که در مقابل استکبار زمان خود ایستاده‌اند و خون خود را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به ادعای خود چهارمین ارتش قدرتمند دنیا است و شکست‌های اطلاعاتی و نظامی سبب درهم شکستن هیمنه آن‌ها شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تصریح کرد :رژیم صهیونیستی به دنبال عادی‌سازی روابط بود که با اتفاقات رخ داده حداقل فعلا و تا مدت‌ها، زمانی کسی به دنبال ایجاد روابط با اسرائیل نیست.

وی افزود: به گفته حضرت امام مسئله جهان اسلام فلسطین است و مسلمانان باید به این مردم توجه کنند و از آنان دفاع کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557866

مهمترین اخبار ایران و جهان: