نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 10:32

حجت الاسلام معصومی: سکوت کشورهای اسلامی صهیونیست ها را وقیح تر می کند

حجت الاسلام معصومی گفت: سکوت کشورهای اسلامی و عربی پیرامون موضوع جنایات صهیونیست ها، آنها را وقیح تر می کند ولی اگر موضع واحدی در مورد صهیونیست ها گرفته شود، قطعا آنان جنایات شان را بر علیه مردم مظلوم غزه متوقف می کنند.

حجت الاسلام معصومی استاد حوزه ودانشگاه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، عمق وحشی گری صهیونیست ها در مورد مظلوم فلسطین طی چند دهه اخیر همواره جریان داشته است اما تفاوت این بار آن است که فلسطینیان نیز قدرت مقابله یافته اند تا بتوانند دشمن صهیونیستی را به سزای برخی از جنایاتش برسانند.

وی با بیان این که مقاومت اسلامی اکنون روی پای خود ایستاده و قادر است دشمن صهیونیستی را در هر موقعیتی غافلگیر کند، خاطرنشان کرد: بزرگ ترین مصیبت جهان اسلام وجود برخی سران پوشالی و ترسو در برابر این رژیم کودک کش است که موضعی در برابر جنایات آن نمی گیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تصریح بر این که اگر کشورهای عربی و اسلامی موضعی واحد در قبال صهیونیست ها داشتند، اکنون بساط تجاوزگری دیگر وجود نداشت، افزود: یادمان نرفته که صهیونیست ها در گذشته نیز روزی 2 تا 3 هزار فلسطینی را در اردوگاههای جنین و رفح کشتند ولی اکنون آنان باید تاوان جنایات خود را بدهند.

حجت الاسلام معصومی از عموم مردم مسلمان عرب خواست تا به سران خود را نسبت به موضع گیری در برابر وحشی گری صهیونیست ها و کشتن زنان و کودکان بی دفاع تحت فشار بگذارند که البته مقاومت اسلامی بدون شک در روزهای آینده در صورت تداوم تجاوزکاری صهیونیست ها، از اشکال دیگر قدرت خود نیز رونمایی خواهد کرد که آنان را شک زده می سازد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537522

مهمترین اخبار ایران و جهان: