نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 15:43

رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در اردبیل

همزمان با سراسر دانشگاه‌های کشور آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» (خلاصه‌نگاری‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی) با حضور اساتید، فرهیختگان و دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در آیین کشوری رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» که در سالن اجتماعات دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: دنیا با بیش از ۸ میلیارد جمعیت در یک دوربرگردان از تحجر و خودباختگی به سوی معنویت و روحانیت است، معنویتی که با نور آیه‌های قرآن در دل جوانان جهان متجلی شده است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین آزادی، آگاهی است، ادامه داد: اساسی‌ترین لوازم آزادی نه در فروشگاه‌های لباس بلکه در کتابخانه‌ها و فروشگاه‌های کتاب و لوازم‌التحریرهاست که محصولاتشان اندیشه، فکر و خواندن است.

قله‌ها آغازگر مسیر و حرکت در جامعه هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه، اگر در سرزمینی قله وجود نداشته باشد مردم به ارتفاعات پی نخواهند برد، گفت: قله‌ها آغازگر مسیر و حرکت در جامعه هستند و تمدن‌ها تولید شخصیت می‌کنند؛ رهبر انقلاب و شهید قاسم سلیمانی از قله‌ها و شخصیت‌های تمدن ایران اسلامی است که در دنیا عزت‌آفرین شده‌اند.

قاسمیان ضمن قدردانی از از مشارکت گسترده اساتید، دانشجویان و فرهیختگان در این آیین رونمایی گفت: این حضور به مثابه دفاع از حقانیت و نورانیت است که باعث ساخته شدن فکرهای بزرگ و پرورش قلب‌های بزرگ در جامعه می‌شود.

رهبر معظم پرچمدار مقابله با تحریف است

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم پرچمدار مقابله با تحریف است گفت: تمام فرمایشات و سخنان مقام معظم رهبری در تدوام راه امام انقلاب بوده و گردآوری بیانات ایشان  در ۴۰ جلد و ترویج مطالعه آن آثار ارزشمندی در جامعه خواهد داشت.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616766

مهمترین اخبار ایران و جهان: