نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 09:32

یادواره شهدای ترور در آبادان برگزار می‌شود

با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، یادواره شهدای ترور در شهر آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بیسجیان یادواره شهدای ترور در آبادان برگزار می‌شود.

این یادواره روز یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1402 از ساعت 18:30 آغاز می‌شود که مردم خوزستان از جمله اهالی شهرهای آبادان و خرمشهر یاد و خاطره شهدای مظلوم ترور را گرامی می‌دارند.

یادواره شهدای ترور با حضور جوانان و نوجوانان خوزستانی در مسجد ثامن الائمه(ع) آبادان واقع در کوی کارگر برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام وکیل‌پور از تهران در این برنامه معنوی سخنرانی می‌کند.

 همچنین رضا نبوی از اهواز نیز در یادواره شهدای ترور آبادان در جمع اهالی دیار امیر سرلشکر سید علیرضا یاسینی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

در یادواره شهدای ترور آبادان یاد و خاطره شهید علی صالحی‌مجد، شهید یونس بحر و شهید عباس کمالی‌پور بندی گرامی داشته می‌شود.

در روز دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1397 دو جوان بسیجی به نام‌های شهید علی صالحی‌مجد و شهید یونس بحر از آبادان در اروند صغیر مینوشهر توسط یک گروه تروریستی به رگبار بسته شدند و به شهادت رسیدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568866

مهمترین اخبار ایران و جهان: