نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 11:37

رابطه فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» با امام روستای «بره‌کلک»!

حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: فیلم «سرهنگ ثریا» را که دیدم، یاد امام روستای «برّهْ‌کِلک» استان لرستان افتادم!

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در کانال شخصی خود نوشت: فیلم «سرهنگ ثریا» را که دیدم، یاد امام روستای «برّهْ‌کِلک» استان لرستان افتادم!

حاج‌آقای محمدی، امامِ پرتلاشی است که در عرصه‌های مختلف، بویژه پیشگیری از طلاق و حل معضلات خانواده‌ها فعالیت چشمگیری دارد. شاید ماجرای جذاب «به وصلت رساندن یک خواستگاری بعد از ۳۲ سال» را در خبر ۲۰:۳۰ دیده باشید.

حالا چرا با دیدن فیلم یاد این امام افتادم؟ یکی از جوانان روستا توسط یک زن و شوهر فریب خورده بود و به گروهک تجزیه‌طلبی در خارج از کشور پیوسته بود. حاج‌ آقای محمدی با روش و ابتکار عمل خاصی برای ارتباط با این جوان، او را راهنمایی و هدایت کرده و نجات داده بود.

به نظرم باید با اهالی گرانقدر سینما و تلویزیون بیشتر رفت و آمد داشته باشیم و با روایت چهره‌های شاخص شبکه امامت به سمت تولید آثار فاخر سینمایی از داستان مجاهدت‌های امامان عزیز محله حرکت کنیم.

به گزارش فارس، پیش‌تر روایت تفصیلی پادرمیانی برای وصلت یک زوج پس از ۳۲ سال و گزارش نجات جوان از چنگ گروهک‌های تجزیه‌طلب از حجت‌الاسلام محمدی امام محله بره‌کلک در خبرگزاری فارس منتشر شده بود که سوژه گزارش صداوسیما هم شد.

حجت‌الاسلام مصطفی محمدی امام محله روستای «بره کلک» بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569022

مهمترین اخبار ایران و جهان: