نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 11:38

اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، گفت: ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از صبح امروز در محور هراز اجرا شدو بحث اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه را برای فردا در محورهای کندوان، هراز و کیاسر خواهیم داشت.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد عادی و روان در جاده‌های شمال جریان دارد و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم.

وی با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه اول دی، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محورهای هراز و کیاسر درصورت ترافیک و به‌صورت مقطعی خواهد بود، خاطرنشان کرد: موضوع مهم تجهیز خودروها به لوازم زمستانی و توجه به هشدارهای پلیس است که رانندگان باید این موضوع مهم را در دستورکار قرار دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611466

مهمترین اخبار ایران و جهان: