نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 13:36

بدنبال ایده‌های نو برای مقابله با طلاق هستیم

استانداری البرز گفت: بسیاری از پزشکان و مشاوران حقوقی و خانواده حاضر هستند با توجه به انگیزه‌های اجتماعی و دیدگاه خیرخواهانه خود، به نیازمندان در مباحث مختلف از جمله درمان، پیشگیری از طلاق و...مشاوره دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت تسلط و اشراف مدیران خانه محله‌های محروم استان بر موضوعات و مطالبات مردم، گفت: مدیران خانه محله‌ها بار خطیری از مسؤولیت را بر عهده دارند و به نوعی نماینده‌های استاندار در محله‌ها محسوب می‌شوند. 

وی ادامه داد: باید رویکرد ویژه ای برای مقابله با طلاق داشته باشیم و برای این منظور جلسه ای با حضور مدیران مربوطه و صاحب نظران با ایده‌های نو، برگزار خواهد شد. 

عبداللهی گفت: هم افزایی، وحدت و همدلی برای بررسی، احصا و حل مشکلات استان، اصولی اساسی هستند که همواره راهگشا و موثر بوده اند.

وی افزود: بسیاری از پزشکان و مشاوران حقوقی و خانواده حاضر هستند با توجه به انگیزه‌های اجتماعی و دیدگاه خیرخواهانه خود، به نیازمندان در مباحث مختلف از جمله درمان، پیشگیری از طلاق و...مشاوره دهند.

استاندار البرز گفت: می توانیم بسیاری از معضلات اجتماعی را با کمک مردم و نهادها و سمن های فعال این حوزه، حل و فصل کنیم. 

در این جلسه موضوعات و مسائل شهرک مسکونی هزار واحدی محمدشهر طی اخذ گزارشی از سوی مدیرخانه محله مورد بررسی قرار گرفت و برای رسیدگی به آنها بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611622

مهمترین اخبار ایران و جهان: