نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 17:30

حمایت از مردم مظلوم فلسطین مهمترین وظیفه امت اسلامی است

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم کودک کش اسرئیل وظیفه همه ملت های مسلمان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه همه امت اسلامی با رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل مخالفند، اظهار کرد: امروز مسلمانان امت اسلامی با حمایت تمام قد از مردم مظلوم غزه، طرفدار آرمان های فلسطین هستند.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب و جعلی اسرائیل در فلسطین، گفت: هیچ مسلمانی در هیچ لحظه ای حق سکوت در مقابل ظالم را ندارد و این تکلیفی است که بر گردن همه امت های اسلامی است و شرکت در راهپیمایی های پیش رو و بیان ندای مظلومیت ملت مظلوم فلسطین، کمترین وظیفه ای است که باید انجام دهند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه دین اسلام و قرآن کریم بر ظلم ستیری تأکید داشته اند، تصریح کرد: مظلوم تر از مردم فلسطین وجود ندارد، زیرا اسرائیلی ها سرزمین آنها را اشغال و به آنان زور می گویند و این نمونه بارز ظلم است که در قالب حمایت از مستضعفان در قانون ما متجلی شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی افزود: جهان اسلام سکوت در برابر ستم و قتل عام مسلمانان را نمی پذیرد و ضرورت دارد تا همه مسلمین جهان برای حذف این غده سرطانی بیش از پیش تلاش کنند.

وی حفظ وحدت میان امت اسلامی را ضروری خواند و بیان کرد: امروز وحشتناک‌ ترین جنایات توسط صیهونیست ها علیه کودکان و زنان مظلوم فلسطینی، در سکوت کامل خائنانه مجامع بین المللی در حال رقم خوردن است و بدون تردید حفظ وحدت همه کشورهای مسلمان در برابر ظلم و زیاده خواهی صهیونیست‌ها، ضروری است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق تاکید کرد: امت اسلامی آماده دفاع از فلسطین است و اگر وارد میدان نبرد شود، هیچ صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی باقی نخواهند ماند.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با اشاره به نسل‌ کشی دسته جمعی توسط رژیم کودک کش اسرائیلی، اظهار کرد: جنایات هولناکی که امروز در غزه در حال رخ دادن است، در تلافی شکست بزرگی است که رژیم صهیونیستی در میدان نبرد از مجاهدان مقاومت متحمل شده است و مقامات رژیم صهیونیستی به‌ دنبال آن هستند که خشم خود را بر سر غیر نظامیان بی‌ گناه خالی کنند و از همین رو همه کشور های اسلامی موظف هستند برای توقف این روند، از همه ظرفیت‌ های خود بهره بگیرند.

وی در پایان به اهمیت انتخابات پایان سال اشاره کرد و گفت: قدرت ایران اسلامی باعث ترس دشمنان و توطئه های جدید شده است و سعی می کنند انتخابات را کمرنگ کند و باید با هوشیاری و ترسیم راهبردهای مناسب این خدعه را خنثی کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607466

مهمترین اخبار ایران و جهان: